Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Continu van waarde zijn. Je klanten helpen verbeteren. Zelf verbeteren. We roepen er natuurlijk vaak wat over op onze website. En echt, we zijn er bij MnP elke dag mee bezig. Maar hoe ervaren onze klanten dat eigenlijk? Merken ze er wat van? Om daar onze vinger achter te krijgen, hebben we in de afgelopen periode een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. We delen graag een paar highlights.Hier een subkop in H3

Aanbeveling

Met een NPS score van +74 en een gemiddeld waarderingscijfer van 8,8, zijn we erg trots op het eindresultaat. Het betekent dat 75% van onze opdrachtgevers ons van harte zou aanbevelen bij een vriend of collega. Daaruit spreekt vertrouwen én tevredenheid. Gelukkig waren de resultaten ook voorzien van de nodige feedback, zodat we onze dienstverlening op peil kunnen houden en verbeteren.

 

Tienen

Onze klanten hebben ons veelvuldig met tienen beloond. Een greep uit de reacties bij deze beoordelingen:

“Een externe partij die de betrokkenheid heeft en voelt alsof ze onderdeel zijn van onze eigen organisatie en de scherpte heeft van een externe partij zoals je dat verwacht. I.c.m. deskundigheid en professionaliteit. Bovendien altijd bereid om een stap extra te zetten en mee te denken over de (meest) creatieve toekomst bestendige aanpak en oplossing. Om vervolgens een waardevolle bijdrage te leveren aan het uitwerken en implementeren.”

“Enthousiaste club, altijd bereid om mee te denken.”

“Ontzorgen, meedenken, flexibiliteit, prijs kwaliteit verhouding, gewoon een fijne partner”

“Aardige en deskundige consultants die de vertaalslag kunnen maken van het bedrijfsleven naar de ambtelijke certificeringsauditoren. Een ISO systeem dat geen papieren tijger is en waar je makkelijk onderhoud aan doet”

 

En verder

De aankomende tijd zullen we de beoordelingen opvolgen, zodat we de goede dingen blijven doen én ontdekken waar er nog verbeteringen mogelijk zijn. Maar voor nu, zijn we vooral heel blij met de positieve beoordelingen.

Nieuwsgierig geraakt naar onze werkwijze? Neem vooral contact met ons op en ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen!

 
Vorige
Vorige

De leveranciersbeoordeling in het land van SaaS

Volgende
Volgende

AIMMS