“Als dienstverlenende partij in de credit management branche, hadden we al een behoorlijke focus op kwaliteit. De kwaliteit van ons klantcontact is namelijk ons bestaansrecht. We wilden deze kwaliteit ook aantoonbaar op orde hebben, door middel van ISO9001 certificering.”

“Met behulp van MnP werd al snel duidelijk dat er voor ons absoluut nog verbetering mogelijk was qua borging, structuur en opvolging. MnP heeft ons hierbij aan de hand genomen en concreet de route van de beginsituatie naar het volledig voldoen aan de norm in kaart gebracht.

Wat ik daarbij prettig vind aan MnP, is dat ze niet alleen op de consultancy stoel gaan zitten en zeggen welke modellen en trainingen je moet gaan toepassen en doorvoeren. Ze nemen je ook echt werk uit handen nemen, op weg naar die certificering. Ze maken de soms lastig te doorgronden normen niet moeilijker dan het is, en vertalen dit op een concrete manier naar onze praktijk én lossen bepaalde onderdelen van de invulling zelf op.

MnP zit bij ons op structurele basis op de werkvloer voor onderhoud van ISO9001, ISO27001 en als aanspreekpunt voor Privacy gerelateerde zaken. Kenmerkend daarbij vind ik het enthousiasme, de betrokkenheid en de bereikbaarheid. Ik ervaar een bijna intrinsieke motivatie om onze organisatie echt verder te verbeteren en dat vind ik heel prettig.

Samen met MnP hebben we ervoor gezorgd dat er nu nog meer structuur is, waardoor we nog beter onze kwaliteit kunnen managen. En het certificaat is daarmee natuurlijk inmiddels ook in ons bezit!”

 
 
 

Certin is gespecialiseerd in persoonlijk servicegericht klantcontact..

Ivar van der Haas, Operationeel Directeur

Vorige
Vorige

Dstny

Volgende
Volgende

Movida