“De wens om ISO27001 certificering te gaan realiseren, was voor ons klantgedreven. Bestaande en nieuwe opdrachtgevers zijn meer en meer bezig om bevestiging te krijgen dat je zaken omtrent security gewoon goed hebt geregeld. Ik heb uiteindelijk gekozen voor MnP, omdat zij vooraf als enige in staat bleken de implementatie heel praktisch te schetsen. Er lag meteen een duidelijke roadmap voor wat betreft het tijdspad en met de inspanningen die nodig waren om gecertificeerd te worden.”

“Die praktische inrichting zette zich gedurende het traject voort: na elke maandelijkse afspraak was er voor al onze stakeholders in de organisatie een duidelijke hapklare brok aan activiteiten die moest worden afgerond, om een volgend onderdeel op orde te krijgen. MnP is daarbij heel duidelijk en direct in de communicatie; ze schuwen niet om ons onomwonden te vertellen wat er beter kan of moet.

MnP bereid je met een eigen interne audit ook écht voor op de uiteindelijke externe audit. De belofte dat een succesvolle interne audit leidt tot een soepel verlopende externe audit, bleek absoluut geen loze belofte.

Het behalen van het ISO27001 certificaat heeft ervoor gezorgd dat we al onze processen en routes binnen de organisatie in kaart hebben gebracht. En dat heeft voor nog meer overzicht en structuur gezorgd. Daarnaast hebben we meer grip op onze bedrijfsrisico’s en konden we die ook meteen aanpakken en inperken. Het feit dat we nu elk jaar ons bedrijf weer opnieuw doorlichten, helpt ons om continu te blijven verbeteren.”

 
 
 

SalesQ helpt als Customer Engagement Center haar opdrachtgevers aan een maximale ROI, door de inzet van Pre-Sales, Sales & After Sales.

Charley Beerman, Co-Founder

Vorige
Vorige

Waarom Contact Centers zouden moeten kiezen voor ISO 18295

Volgende
Volgende

Teleknowledge