ISO 20000

De internationale norm voor
IT Service Management.

ISO 20000 implementeren
met MnP Solutions

Met een ISO 20000 certificaat tonen IT dienstverleners aan dat zij IT servicemanagement klantgericht én effectief hebben ingericht.

Wij maken organisaties ISO 20000 certificeerbaar, door een praktisch en bruikbaar managementsysteem in te richten en ons te focussen op een juiste balans tussen mens, organisatie en systemen.

Tijdens onze pragmatische implementatie kom je tot inzichten die zorgen voor verbeteringen van proces én kwaliteit, zodat de IT dienstverlening van je organisatie naar een volgend niveau wordt gebracht.

Ja, ik wil ook
ISO 20000 implementeren!

Veelgestelde vragen

  • ISO 20000 is de internationale norm die een procesbenadering biedt voor het doeltreffend inrichten van IT service processen. De norm wordt wel gezien als de certificeerbare variant van de best practices uit ITIL en is uitermate geschikt voor IT dienstverleners.

  • Dat kan vrij kort: ISO20000 is er voor alle organisaties geschikt die;

    • aan de groeiende vraag naar certificering vanuit opdrachtgevers willen voldoen

    • handvatten zoeken om informatiebeveiliging secuur en concreet te verbeteren

    • willen aantonen dat ze een veilige omgang met informatie hanteren

  • Een ISO 20000 implementatie met MnP Solutions als partner biedt de volgende voordelen:

    • Een bewezen track record in de IT & Telecom branche

    • Een pragmatisch plan van aanpak. Wij zorgen dat stakeholders weten wat er wanneer en van wie verwacht wordt in de organisatie.

    • Oog voor jouw organisatie. Samen bepalen we de acties die specifiek van toepassing zijn op de bedrijfspraktijk in jouw organisatie.

    • Geen zorgen over de implementatie. Wij bewaken de planning, de taken én nemen organisaties aan de hand mee richting de uiteindelijke audit.

    • Nuchter, helder en duidelijk. Wij vertalen de norm naar jouw specifieke situatie en helpen met de juiste interpretaties én acties om te kunnen voldoen aan de norm. Geen juridisch jargon, maar duidelijke begrijpelijke taal.

    • Een interne audit. Voordat de afrondende audit komt, verzorgen wij een intensieve interne audit. De audit maakt helder wat de laatste verbeterpunten zijn om de externe audit positief af te ronden.