Voiceworks

“We vonden het tijd worden om processen formeel vast te leggen voor een hogere uniformiteit en daarmee een verbetering in de kwaliteit van onze dienstverlening. Het werd mijn opdracht een professionaliseringsslag in de organisatie te realiseren en van daaruit ontstond onze behoefte naar de implementatie van ISO 9001. Daarbij ontstond er een groeiende vraag vanuit de markt naar met name het security aspect van ISO 27001.

In de opzet- en implementatiefase van de normeringen zijn de medewerkers van Voiceworks actief betrokken. Dit heeft gezorgd voor een grote mate van bewustwording en draagvlak binnen de organisatie.

Door middel van het ISO-certificeringproces zijn we inmiddels in staat onze volledige organisatie op een objectieve manier onder de loep te nemen. Door daarbij na te denken over processen hebben we direct diverse efficiency- en kwaliteitsverbetering slagen gemaakt, zoals de implementatie van een kennisdelingsplatform, aangescherpte service level agreements voor onze diensten en efficiencyslagen in het orderproces. Daarnaast hebben wij voor elk proces duidelijke KPI’s in kaart gebracht waar periodiek op wordt gemeten. Dit stelt ons in staat continue te verbeteren.

MnP ondersteunt ons sinds de implementatie in 2014 verder met het het onderhoud van ISO9001 en ISO27001, zodat we ook voor hercertificering steeds weer de juiste ontwikkelingen door blijven maken.

Voiceworks is een totaalleverancier van zakelijke data-, mobiele en vaste telefonieoplossingen.

Steve Pit, COO